zaterdag 14 januari 2012

Granny Squares tassen




Dit is echt een tas voor veel spullen. Lekker neutraal maar met een leuk kleurrijk stofje.



Deze vrolijk gekleurde tas. Is bij veel mensen erg in de smaak gevallen. Ik ben gek op leuke stofjes. Ik probeer dan ook altijd iets leuks te vinden.




Deze oranje paarse tas kan je aan de bovenkant aan trekken, hierdoor kan je hem afsluiten.






Deze roze tas is de eerste tas die ik heb gemaakt. Toch wel een beetje de trots.





Dit is een van de meest recente tassen die ik heb gemaakt. Deze heb ik dan ook nu zelf in gebruik.










Een aantal van de Granny Squares tassen die ik heb gemaakt. Ik vind het erg leuk om te doen. Ik ben nieuw op de blog en ben nog aan het ontdekken hoe het werkt. Hierdoor ben ik dan ook mijn vorige bericht kwijt geraakt. Maar goed al doende leert men!

Groetjes, Shira

8 opmerkingen:

  1. Welkom in blogland!
    Je maakt echt hele leuke tassen, blijf lekker aan de haak!
    Groetjes,
    Karin
    (en dank je wel voor je berichtje)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin, dank je dat je me welkom heet. Ik heb er ook zin in. Ik hoop dat ik een beetje handig wordt in het opbouwen van de site. Ben echt nog in de ontdekkings fase. Jullie hebben me wel geënthousiasmeerd hoor met jullie sites.
      Bedankt daarvoor!

      Shira

      Verwijderen
    2. Graag gedaan! ;-)
      Ik ontdek bij jou meteen iets nieuws wat ik nog niet heb. Het feit dat je op mijn reactie kunt antwoorden en ik nu weer op jouw reactie... Dat vind ik namelijk leuk en handig. Ga ik dus proberen uit te vinden....

      Verwijderen
  2. Dat is echt toeval. Ik heb geen idee wat ik ervoor heb ingesteld. Maar het is handig inderdaad. Ik weet niet hoe ik de labels kan krijgen op mijn site. En hoe ik ben te vinden via Google? Misschien wet jij dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi kanjer, Wat te gek zeg deze blog, wat leuk dat je dat nu ook ontdekt heb. En je hebt het ook erg leuk gemaakt met die achtergrond te gek hoor Shier.
    Kun je hier ook patronen op zetten of mag dat niet. Of mag dat alleen als het patronen zijn die je zelf hebt ontworpen? Ik vind het in ieder geval heel erg leuk en succes met het onrdekken van de mogelijkheden.

    Dikke kus je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi zussie, ik ga er ook patronen op zetten. Ik moet er alleen even de tijd voor nemen. Zou leuk zijn als jij je ook aanmeld. Love You

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik ook zeker proberen, zodra ik mijn eerste tas af heb zet ik hem zo ie zo bij jou erop, maar jongens wat een strijd om die voering te maken. Ook precies de verkeerde stof gekozen daarvoor dus ik denk dat ik een ander stofje uit ga zoeken. Maar het is erg leuk om te doen. Het in elkaar zetten vind ik alleen een minder leuk werkje, maar dat zal wel komen omdat ik dat nog niet zo goed kan.

      Verwijderen
  5. De tijd op deze blog klopt niet, kan jij dit zelf veranderen of niet Shira? Maakt ook niet zoveel uit hoor maar het viel me op. Nou lieverd love you! Dikke kus Naatje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen